
Pomysł zakłada wzięcie na warsztat motywu "wygrania ze śmiercią", albo raczej "drugiej szansy", po tym jak postać umarła jako Śmiertelnik. Nie będę ukrywał, że jest w tym bardzo mocna inspiracja nadchodzącym Geistem, którego zresztą chciałbym testować przy tej grze. Dlatego gra by była raczej od sierpnia, kiedy to wyjdzie system.
Postacie to zwykli ludzie, którzy w skutek pewnego wydarzenia, przekroczyli próg bram śmierci. Z tego powodu, byłby dostępne "rasy":
Wampiry, Magowie ( tylko Morosi/Nekromanci!!!), Prometejczycy i właśnie Geisty. Wampir przeistoczył umierającego Śmiertelnika, którego już wcześniej sobie upodobał, teraz miał ostatnią szanse. Śpiący odbył swoje Przebudzenie z powodu chwytającej go w swe kleszcze śmierci, udając się do Stygii, Krainy Widm. Prometejczyk wykorzystał jedną z ofiar wydarzenia do aktu Stworzenia. Geist odszedł naprawdę z tego świata, ale wrócił, z bardzo ważną, powierzoną mu misją. Co oni zrobią z daną im drugą szansą? Kim się staną? Co osiągną?
Kronika adresowana raczej do osób obytych, ale jako że pewnie nie będę korzystał w pełni z setttingów, także nowi mogliby się nadać ( ale w Świecie Mroku, to nie jest gra dla graczy którzy grali tylko jedną czy dwie sesje w życiu ). Grający w Maga MUSI znać system, najlepiej jakby grał nawet u mnie wcześniej ( kwestia mechaniki i innych rzeczy ). Liczba nadnaturali danej "rasy" ograniczona do góra trzech ( wtedy zostaje tylko jedno, dwa miejsca dla "obcej" rasy ). Zaznaczam jednak, że będę mógł "wywalić", bo moi obecni gracze lub znajomi będą mnie bardzo naciskać.

Co o tym sądzicie?