Wciąż pamiętasz swój dom,
Pamiętasz ja, wyglądał zanim Oni Cię zabrali
Głosy Twojej rodziny, zapach Twojego domu,
Kolory Twojego osiedla…
… Nie zapomniałeś ich. Nigdy. Nawet olśniewające cuda Arkadii nie były w stanie tego zmienić.
Wspomnienia były Twoim przewodnikiem.
Bez nich przejście nigdy nie byłoby możliwe, Ciernie wydarłyby Twą duszę i umysł.
Więc wróciłeś… Tylko po to żeby zobaczyć, że Twoje życie już nie należy do Ciebie.
Żeby dowiedzieć się, że Twój świat nie jest już Twój.
Twój świat to świat piękna i groteski
Żelaza i Iluzji
Perfekcji i Szaleństwa
Witajcie w chyba najdłużej odkładanym LARPie – Changeling: the Lost Po wielu bojach i brakach czasu postanowiłem podjąć ponownie temat LARPa. Oto garść założeń.
1. Formuła gry
Cztery Pory Roku są LARPem CYKLICZNYM. Nie uciekliście jeszcze wszyscy? Świetnie. Mając niemiłe doświadczenia po wampirzych cyklikach CPR ma skończoną formułę. Nie powiem wam ile dokładnie odsłon planuję, bo nie w ten sposób skonstruowana jest fabuła. LARP będzie trwał dokładnie Rok i Jeden Dzień (366 dni) licząc od dnia pierwszej odsłony.
2. Klimat i Inspiracje
W pewien sposób CPR będą podobne do Gangów starego Lublina, jako że te były dość mocno odmieńcowe. Ale nie tylko na szczęście. Takie tytuły jak Nigdziebądź, Amerykańscy Bogowie, Chłopaki Anansiego to jak najbardziej dobry punkt odniesienia dla gry. Zwłaszcza ten pierwszy tytuł. Odmieniec to baśń, w tym starym mało dziecięcym znaczeniu i w takim nastroju będzie się obracać nasza gra. Nie zabraknie tu więc również rzeczy rodem od Braci Grimm, z Księgi Bajek Polskich czy wreszcie celtyckich Sidhe. Będzie więc mieszanka bajkowości, mroku i współczesności.
Dla tych, którzy lubią poezję zwłaszcza angielską dorzucam na koniec listy jeszcze Goblin Maket pani Ch. Rossetti
3. Znajomość systemu
Jak wiecie(lub nie) Odmieniec wyszedł jako RPG – Changeling: the Lost. Niektórzy mogą nawet pamiętać moją krótką prelekcję na jego temat z ubiegłego roku. Tak czy inaczej wcześniejsza znajomość systemu NIE JEST WAM NIEZBĘDNA DO GRY. Wszystko co będzie potrzebne opowiem wam przy spotkaniach organizacyjnych, piwach, tworzeniu postaci etc. Znajomość systemu jest oczywiście atutem i nie kryję że będzie wam przynajmniej trochę łatwiej.
4. Mechanika
Widząc jakie dyskusje trwają wokół LARPa w Maga nie zamierzam jakoś szczególnie komplikować mechaniki. Będzie ona prawdopodobnie wariacją na temat nowej MET zrobioną przez grupę larpową Noctem z Poznania
5. Sprawy Organizacyjne
Do rozpoczęcia zabawy potrzebuję +/- 10 chętnych osób. W trakcie gry przewidziana jest możliwość dochodzenia nowych postaci i nie ma z tym żadnego problemu.
6. Fabuła
O tym gdy już będę widział, że jest zainteresowanie LARPem =)
No i cóż więcej pozostaje mi powiedzieć? Chyba Tylko zapraszam wszystkich =)
EDIT:
Lista chętnych
1. Em
2. Selket
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Profil
Wyszukaj
Odpowiedz
|