Regulamin 
Profil
Wyszukaj
Jaka mechanika do settingu X-Com?
Grimuar
Ulcus
Skąd: Wzgórze
Postów: 731
Punkty: 1720
Poszukiwany, poszukiwana. Mechanika pasująca do gry osadzonej w realiach świata przedstawionego w X-Com: Apocalypse. Dla wyjaśnienia: cyberpunk z inwazją (no, infiltracją) Obcych. Wielkie korporacje, latające samochody ale i mutanci z psionicznymi możliwościami oraz androidy. (Ostatecznie może być i czysty setting pierwszej części).

Styl gry: kombinatorstwo, taktyczna rozkmina, planowanie, a potem łuski, dużo łusek.

Żeby nie było tak prosto, wolałbym, żeby była to w miarę prosta mechanika, łatwa do wyjaśnienia, nie wymagająca kosmicznych ilości egzotycznych kości. A już najlepiej dostępna w necie :-). (Małe mam wymagania, co?)

Z rzeczy, które sprawdzałem i się nie spodobały:
- mechanika Shadowruna (odrobinę zbyt skomplikowana)
- nWoD (zbyt uproszczona broń palna)
- to
- Microlite d20 (Modern)
- GURPS Lite
- WEG Open D6 (Space)
- mechanika z Call of Cthulhu
(kombinuję mariaż dwóch powyższych)

Dobre do tego byłyby Trinity albo Gumshoe, ale nie są dostępne za darmochę. Do obejrzenia pozostają Q10, Fallout PnP.
When you have eliminated the impossible, watch out for its vengeful friends.
Offline
Profil
Wiadomość
Odpowiedz