Poszukiwany, poszukiwana. Mechanika pasująca do gry osadzonej w realiach świata przedstawionego w X-Com: Apocalypse. Dla wyjaśnienia: cyberpunk z inwazją (no, infiltracją) Obcych. Wielkie korporacje, latające samochody ale i mutanci z psionicznymi możliwościami oraz androidy. (Ostatecznie może być i czysty setting pierwszej części).
Styl gry: kombinatorstwo, taktyczna rozkmina, planowanie, a potem łuski, dużo łusek.
Żeby nie było tak prosto, wolałbym, żeby była to w miarę prosta mechanika, łatwa do wyjaśnienia, nie wymagająca kosmicznych ilości egzotycznych kości. A już najlepiej dostępna w necie :-). (Małe mam wymagania, co?)
Z rzeczy, które sprawdzałem i się nie spodobały:
- mechanika Shadowruna (odrobinę zbyt skomplikowana)
- nWoD (zbyt uproszczona broń palna)
- to
- Microlite d20 (Modern)
- GURPS Lite
- WEG Open D6 (Space)
- mechanika z Call of Cthulhu
(kombinuję mariaż dwóch powyższych)
Dobre do tego byłyby Trinity albo Gumshoe, ale nie są dostępne za darmochę. Do obejrzenia pozostają Q10, Fallout PnP.
Profil
Wyszukaj
Odpowiedz
Odpowiedz
|